lördag 27 december 2008

Nu är glada julen slut, slut, slut...

Fast egentligen är den väl inte det men nu är det en helt vanlig lördag. På måndag och tisdag ska jag jobba och sen är det nyår.
Jag fick tag i en liten plastgran, 150 cm, och den passar perfekt i min lilla stuga. Däremot hittade jag inte julgransljusen så det magiska ljuset fick jag hoppa över i år.
Julen har varit fin trots brist på snö. Men det är gemenskapen och god mat som gäller för mej. Vi var hos J och även mamma var där.
Resten av tiden har jag tillbringat hemma och bara slappat och haft det bra.

3 kommentarer:

Laila sa...

Jag ska också jobba måndag och tisdag sen blir det ny ledighet igen.
Å du... Fortsätt nu att varva ner! Det behöver du!

Anonym sa...

Önskar dig en god fortsättning...och att du har fått vila upp dig!
Kramen...Lee

Anita sa...

Hejsan vännen!
Önskar dej ett Gott nytt år.
Hoppas att du har det bra.
Kram från Anita