onsdag 18 februari 2009

Allt svart

Ja, det känns verkligen svart nu. Jag är fortfarande inte bra. Jag hade 38.3 i feber i går och har feber idag med. Men imorgon ska jag ringa vc så jag får intyg och kanske någon hjälp.
Igår fyllde mamma år och jag kan inte komma och fira henne. Min älskade dotter kom ner med sin familj igår. Från Härnösand. Och nu är de hos mamma och firar henne. Jag vill ju vara med. Istället ligger jag i sängen och orkar ingenting. Ibland försöker jag pigga upp mej med att surfa runt på olika trädgårdssidor. Sen får jag lägga mej ner igen. Blä, vad jag är trött på detta.
Här är två bilder på mina kära. Storasyster ville inte vara med på bild.


Min dotter Jennie och hennes man Fredrik



Yngsta barnbarnet Kajsa som snart fyller sex år och har tappat tre tänder.

1 kommentar:

Annette sa...

Åh, stackare, jag trodde du var frisk nu, usch så länge det sitter i.
Men så söta dina kära är, synd att storasyster inte var med på bild,men Kajsa, oj så stor hon blivit sen vi var hemma hos er, då kunde hon ju knappt sitta, tiden har gått så fort.
Kram till er alla från mig.