tisdag 24 februari 2009

De hårda tiderna kommer närmare

Det råder hårda tider i hela världen och nu har även jag fått känna på det. Idag blev jag uppsagd från Adecco efter 8 år. Jag har trivts väldigt bra med dem och alltid fått det stöd jag behövt. Nu har jag fått erbjudandet att få stanna kvar i fem månader och sen är det slut. Jag ska även få en coach och en kontakt på nyföretagarcentrum.
Jag känner mej väldigt omtumlad och lite ledsen men ändå positiv. Jag får se det här som en knutpunkt i mitt liv och att jag får möjlighet att ändra riktning. Vilket kan bli en vinst.

4 kommentarer:

Annette sa...

Åh så jobbigt! Men ändå, du verkar ta det bra, jag hoppas verkligen du får ett nytt jobb men det är inte lätt, det förstår jag.
Sänder en kram, skriver sen, ska se på ett program om Inka-folket nu.
Kram,
Annette

Annika S. sa...

Så jobbigt för dig..
Hoppas att det löser sig med
jobb..

Kramen
Annika S.

Englavitt sa...

Jaha du...det här är precis som du skrev en knutpunkt...
Nu är det meningen att du ska tänka efter...och kanske gå i lite andra spår än domdu har gått hittills...

Du fixar detta...det vet jag!

Stor kram till dig...Lee

Laila sa...

Heja dig!!! Fortsätt kämpa även om det blir tufft

Du vet var jag finns om du vill skingra tankarna!