lördag 30 maj 2009

Några sommarbilder

Ja, nu har vi pingst och dessutom sommar. Vilket väder. +30 grader. Helt underbart. Vi har grillat idag. Något annat kan man inte göra när det är så fint. Här kommer lite bilder jag tagit idag.

Först min stuga i fullt solsken


Här är dörren vidöppen. Kirskål växer för fullt och det ska bort. Men medge att det är vackert.


Det här är vägen upp till min stuga. Man ser trappen strax bredvid det stora trädet. Just nu växer hundloka där och det är lummigt och fint.


Flintastekar ligger på grillen.

5 kommentarer:

Annette sa...

Det är ju så gulligt och mysigt så man blir helt tagen.
Varför kan man inte ha kirskål, det är väl inget fel med det,det passar väl bra?
Trevlig helg, min vän;)

Anna i Åkarp sa...

Vilka härliga bilder! Jag håller med dig, kirskål är jättefint. Synd att den inte leker fint med resten av trädgården bara. Man får odla den i kruka. :)

Annika sa...

Så fina sommarbilder..

Hälsar Annika i Arjeplog

LillaFlisan sa...

Åh så fina bilder!

Din header är helt bedårande!

Hoppas du får en fortsatt fin helg!

Kram

Flisan

Karin sa...

SÅ mysigt! Jag avundas dig som får bor så här på heltid!!Jag är bara i min mysiga sommarstuga på helgen.
Ha det nu så gott, och hoppas att solen flödar ymnigt över dig!
Kram Karin