onsdag 29 juli 2009

Brevlådeglädje

Den här veckan har verkligen börjat bra. I måndags hämtade jag posten och där låg ett stort vitt kuvert. En RAK (Random Act of Kindness) från min kära vän Cia. Jag blev så himla glad.


Tack, gulliga Cia.

Tisdag var det dags igen. Hela fyra (4!) paket hade brevbäraren lyckats få ner i brevlådan. Och det var blommor, blommor, blommor. Rena julafton. Tre av paketen innehöll pelargonsticklingar som jag beställt. Det fjärde innehöll fröplantor av Purpurklätt, som jag också beställt.

Idag är det onsdag och jag traskade ner till brevlådan. Stort, vitt kuvert med gudomliga servetter och decoupageark.


Beställda från Marja L design.

5 kommentarer:

Karin sa...

Så mycket spännande brev/paket du får! Hoppas att du kan göra något riktigt fint av de små igelkottarna, och att pellisarna spirar och ger dig glädje.
Kram Karin

Jenny sa...

Härligt med så mycket fint i brevlådan!

Kram Jenny

Annika sa...

Lilla julafton för dig...:-))

Ha det så bra..
Hälsningar från Annika S.

Cia sa...

Hoppas du kan skapa något av det jag skickade?

Kram
Cia

Milla sa...

Hej tjejen!
Har tydligen blivit inaktiv i forumet...*skäms*
Nu när jag kom på det extra forumet så kom jag inte in...

Kan du sätta igång mig igen?

Kram Camilla Millas