lördag 18 juli 2009

Helg igen

Så fort tiden går. En vecka kvar på semestern. Idag har det varit underbart väder. Sol och lite blåst. Alla fönster och dörren står öppna. Jag har sytt mammas lapptäcke nästan klart. Det är bara kanten kvar nu. Sen ska hon äntligen få den. Jag ska ta kort när den är helt klar.

Sen har jag mätt ut på växthusgrävandet och ska göra raka kanter. Så jag vet vilka ramar jag har att röra mej med.

Och så har jag ritat upp broderier. Inte mindre än fem stycken. Jag ligger efter med BOM:arna så nu ska jag försöka komma ikapp.

Men nu är det dags för lite middagsmat i magen. Så ska jag fortsätta vara nyttig sen.

2 kommentarer:

Annette sa...

Jamen då vet jag varför du inte haft någon grävtid;)
Lapptäcket vill jag absolut se och beundra, det blir kul.
Kram på dig!

Inger sa...

Ja visst vill även jag se lapptäcket, ska oxå rita upp BOM broderier, fast bara 2,hihi

Ha det bra.

Kram Inger