tisdag 4 augusti 2009

Mentor

Åh, här skrev jag ett långt inlägg om min käraste vän på nätet och hur hon alltid hjälpt mej. Lyckades naturligtvis slarva bort det innan det blev publicerat.

Jag lydde hennes råd och bums var ramen borta. Men tror ni jag fattade det igår? Nej, inte jag inte. Trots att jag, efter alla dessa år, borde veta att hon kan det här. "Allt" inom datorvärlden kan hon. Nja, kanske inte allt men tillräckligt för att alltid ha kunnat hjälpa mej och stötta mej. Tack älskade vän. Vad skulle jag göra utan dej? Trots att du är ganska offline numera så finns du ändå där för mej.


Hm, och här skulle signaturen in. Hur gör jag då? Försökte kopiera och klistra in men det gick inte. *suck*

1 kommentar:

Annette sa...

Med tacksam rodnad så tänkte jag pilla ner denna kod för din signatur:
http://2.bp.blogspot.com/_QojWFgrIS_g/Snab3y26w9I/AAAAAAAAAO8/LFP9WjBy8KQ/s1600-h/signatur.png

Fast nu blev jag osäker så du får testa;)

Tack min vän, du värmer min dag, fingret värker så jag stänger igen.
Kram,
Annette