söndag 24 oktober 2010

Måndag morgon

Idag börjar Joakim en utbildning genom arbetsförmedlingen. Vi har inte sovit många timmar i natt men kom upp i god tid ändå. Första dagen jag är ensam hemma på väldigt länge. Hans utbildning varar i sex månader och han är mycket positiv. Hoppas det håller i sej.

Vad ska jag göra då? P.g.a. sömnbrist skulle jag vilja lägga mej igen men nej, det tänker jag inte göra. Jag måste duscha, diska, tvätta och åka in till af och lämna ett papper. Plus köpa potatis. Kanske baka en sockerkaka också. Så det är nog bäst att jag håller mej vaken.

1 kommentar:

Annette sa...

Hej hej!
Tänk vad jag blivit slö sen jag började med Facebook, glömde bort din fina blogg,nåja, nu är jag här.
Så kul om du gör en hemsida igen, då kanske jag får mer lust till min egen också.
Du vet var jag finns om du behöver hjälp;)
Kram!